Copywriting | Zdenka Linka | 12. 1. 2020

Další čtyři vychytávky pro lepší život u počítače

V minulém vychytávkovém článku jsem prozradila pár nástrojů, které používám spíš pro organizaci a kontrolu práce. Tentokrát vám ale chci ukázat pár rozšíření vašeho prohlížeče, které možná nevyužijete každý den (až na výjimky), zato jsou ale boží!

Adblock

First thing first, Adblock je pro mě nutnost. I když spousta marketérů se mnou nebude souhlasit, protože jako markeťáci bychom přeci měli mít přehled... Upřímně, já mám radši internet bez reklam. Pokud je někde chci vidět, Adblock na dané doméně deaktivuji. Nedávno jsme se ale uklikla a udělala to všude a nestihla jsem koukat, jak je svět najednou úplně jiné místo! A slyšet třikrát za sebou kapří kampaň před Vánoci před vaší oblíbenou písničkou taky nechcete, že...

Awesome Screenshot

Když potřebujete "vyprintscreenovat" celou stránku, Awesome Screenshot je to pravé. Navíc vám nabídne možnost před uložením udělat poznámky nebo něco zvýraznit a tadá, nemusíte otevírat Malování...

Zároveň máte možnost nahrávat celou obrazovku a udělat tak malý návod pro kolegy nebo třeba pro babi, která si nemůže vzpomenout, jak se přihlásit do e-mailu. Video jde rovnou nahrát na Youtube nebo na Google Drive, případně stáhnout. Do 30 sekund máte videa zdarma, pro delší tutoriály musíte upgradovat.

Grammarly

O Grammarly už tady byla řeč, ale kromě stránky, kam můžete vložit své texty a nechat si zkontrolovat angličtinu, nabízí také rozšíření do prohlížeče, které pak vaše texty bude kontrolovat všude, třeba i při vkládání příspěvků na LinkedIn. A to se vyplatí!

Noisli

Noisli používám méně často, než bych si přála. Tenhle úžasný malý přehrávač vám pustí do sluchátek mix všeho, co máte rádi. Pokud tedy zbožňujete zvuk moře, deště, bouřky nebo větru. Zkrátka vám vytvoří hluk, ale takový, u kterého se budete lépe soustředit a nebudou vás rušit texty písniček. Zkuste třeba příště pracovat na pláži a přitom sedět na židli v kanceláři. ;-)

A to je zase na chvíli o pomocnících všechno. Práci zdar a vychytávkám zvláště!

Další články

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.

Copywriterské zlato? Informace

My copywriteři jsme tak bohatí, jak plný je zápisník s informacemi. Nejde jen o ty dohledatelné na internetu. To největší bohatství představují právě ty, které tam tak snadno nenajdeme. Informace přímo od klienta. Jak a proč byste jich jako copywriteři měli získat co nejvíce? Pojďme si to společně projít.

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.