Copywriting | Zdenka Linka | 25. 8. 2023

Jak probíhá spolupráce se ZL: content workshopy

Rozhodli jste se, že i vaše firma si zaslouží skvělé texty a chcete si je psát sami. No jo, ale jak na to? A jak kolegy trochu povzbudit? 

Zkuste obsahový workshop. Jak vypadá ten v mojí režii, se dozvíte právě tady.

Workshop o copywritingu, contentu a tak vůbec

  • Jak se zbavit toho, že nejste dost originální? 

  • Na co myslet, když chcete tvořit obsah? 

  • Jak obsah strukturovat? 

  • A co clickbaity? 

Na tohle všechno a mnohem víc najdeme odpovědi na workshopu, který připravím na míru vaší firmě. Takhle bude naše spolupráce v ideálním případě vypadat:

  1. Poptávka

Vyplňte tenhle pidi formulář a napište mi, co s kolegy chcete tvořit a taky kolik vás bude. Nejlepší poměr cena/výkon/kvalita je u skupiny 510 lidí. Dostane se tak na všechny dotazy a máme možnost probrat individuální texty.

Menší skupiny umím samozřejmě taky, o to intenzivnější to možná bude, a větší skupiny raději rozdělíme do více termínů. ;-)

  1. Nabídka

Podle toho, jestli budeme tvořit blog nebo LinkedIn a na základě zkušenosti vašich kolegů připravím nabídku. Obvykle můžete počítat s cenou 3 500 Kč/osoba.  

  1. Odsouhlasení ceny a termínu

Tady už se láme chleba a my řešíme přesný termín workshopu u vás ve firmě. V kalendáři budeme hledat půlden, kdy se budeme věnovat psaní.

  1. Příprava

Základní osnova workshopu je jasná: 

  • proč je obsah v B2B důležitý, 
  • mindset pro psaní/tvorbu, 
  • základy copywritingu, 
  • vyhodnocování 
  • a taky co by to dnes bylo za diskuzi, kdyby nezazněla AI

Pokud je možnost a čas, pošlu pár otázek pro váš tým, na základě kterých workshop upravím přesně pro vás.

  1. Workshop

V den D se potkáme a dáme si rychlokurz copywritingu pro byznys lidi. Každý jsme totiž tak trochu psavec, alespoň pokud jste dali někdy nějaký příspěvek na sítě. 

  1. Afterparty

Ha! Napadlo vás pivo nebo prosecco? Na to samozřejmě můžeme zajít také, ale v tomto případě jde spíš o copywriterskou afterparty, takže po workshopu jsem týmu ještě zhruba měsíc k dispozici na krátké dotazy po mailu/LinkedInu.

  1. Lepší obsah

Výsledek je jasný. Váš tým by měl být po workshopu schopný tvořit obsah, který bude přívětivější ke čtenářům i vyhledávačům a především ho umět tvořit s lehkostí.

Během půl dne
získáte destilát mého
B2B know-how,
doporučení na knihy,
zpětnou vazbu na vaše texty
a spoustu tipů na to,

jak začít tvořit
a přitom si psaní užívat.

Ozvěte se, těším se na nové lidi, obory a dotazy.

Další články

CTV slovesa: 163 nápadů na více konverzí

Taková CTV nenajdete jen na tlačítkách. Jsou skrytá v nadpisech a vlastně by měly být ve všech textech, protože vy přece chcete mluvit ke čtenáři, že?!

Kde hledat aktuální informace, když...

Plavete v množství informací o tom, co a jak máte psát? Jeden zdroj uvádí, že LinkedIn algoritmus miluje příspěvek o 1 300 znacích. Ten druhý naopak říká, že byste měli přitlačit a dvě postované normostrany jsou tak akorát. Čemu tedy věřit a kde najít nejaktuálnější informace? Pojďte se seznámit se zdroji, které při své práci používáme my.

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.