Copywriting | Zdenka Linka | 25. 8. 2023
Jak probíhá spolupráce se ZL: content workshopy
Rozhodli jste se, že i vaše firma si zaslouží skvělé texty a chcete si je psát sami. No jo, ale jak na to? A jak kolegy trochu povzbudit?
Zkuste obsahový workshop. Jak vypadá ten v mojí režii, se dozvíte právě tady.
Workshop o copywritingu, contentu a tak vůbec
Jak se zbavit toho, že nejste dost originální?
Na co myslet, když chcete tvořit obsah?
Jak obsah strukturovat?
A co clickbaity?
Na tohle všechno a mnohem víc najdeme odpovědi na workshopu, který připravím na míru vaší firmě. Takhle bude naše spolupráce v ideálním případě vypadat:
-
Poptávka
tenhle pidi formulář a napište mi, co s kolegy chcete tvořit a taky kolik vás bude. Nejlepší poměr cena/výkon/kvalita je u skupiny 5–10 lidí. Dostane se tak na všechny dotazy a máme možnost probrat individuální texty.
VyplňteMenší skupiny umím samozřejmě taky, o to intenzivnější to možná bude, a větší skupiny raději rozdělíme do více termínů. ;-)
- Nabídka
Podle toho, jestli budeme tvořit blog nebo LinkedIn a na základě zkušenosti vašich kolegů připravím nabídku. Obvykle můžete počítat s cenou 3 500 Kč/osoba.
- Odsouhlasení ceny a termínu
Tady už se láme chleba a my řešíme přesný termín workshopu u vás ve firmě. V kalendáři budeme hledat půlden, kdy se budeme věnovat psaní.
- Příprava
Základní osnova workshopu je jasná:
- proč je obsah v B2B důležitý,
- mindset pro psaní/tvorbu,
- základy copywritingu,
- vyhodnocování
- a taky co by to dnes bylo za diskuzi, kdyby nezazněla AI.
Pokud je možnost a čas, pošlu pár otázek pro váš tým, na základě kterých workshop upravím přesně pro vás.
- Workshop
V den D se potkáme a dáme si rychlokurz copywritingu pro byznys lidi. Každý jsme totiž tak trochu psavec, alespoň pokud jste dali někdy nějaký příspěvek na sítě.
- Afterparty
Ha! Napadlo vás pivo nebo prosecco? Na to samozřejmě můžeme zajít také, ale v tomto případě jde spíš o copywriterskou afterparty, takže po workshopu jsem týmu ještě zhruba měsíc k dispozici na krátké dotazy po mailu/LinkedInu.
- Lepší obsah
Výsledek je jasný. Váš tým by měl být po workshopu schopný tvořit obsah, který bude přívětivější ke čtenářům i vyhledávačům a především ho umět tvořit s lehkostí.
Během půl dne
získáte destilát mého
B2B know-how,
doporučení na knihy,
zpětnou vazbu na vaše texty
a spoustu tipů na to,
jak začít tvořit
a přitom si psaní užívat.
Ozvěte se, těším se na nové lidi, obory a dotazy.
Další články
CTV slovesa: 163 nápadů na více konverzí
Taková CTV nenajdete jen na tlačítkách. Jsou skrytá v nadpisech a vlastně by měly být ve všech textech, protože vy přece chcete mluvit ke čtenáři, že?!
Kde hledat aktuální informace, když...
Plavete v množství informací o tom, co a jak máte psát? Jeden zdroj uvádí, že LinkedIn algoritmus miluje příspěvek o 1 300 znacích. Ten druhý naopak říká, že byste měli přitlačit a dvě postované normostrany jsou tak akorát. Čemu tedy věřit a kde najít nejaktuálnější informace? Pojďte se seznámit se zdroji, které při své práci používáme my.
Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi
Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.