Nejbělejší bílá! Ještě větší/lepší doplňte předmět. To nám běžně slibují reklamy. I v marketingovém canvasu se na takové sliby podíváme. Ale pozor! Neměly by to být sliby plané, nýbrž a jelikož opravdové výhody pro zákazníka. Co vašim zákazníkům váš výrobek nebo služba přinese? Reálně i pocitově?
Zkuste se kromě funkcí zaměřit i na přidanou hodnotu. Přidejte trochu “story behind”. Všechny hodinky měří čas, ve Švýcarsku se jich taky vyrábí spousta. Co je ale to ono, proč si lidi koupí Rolex. A proč zase jiní koupí naopak iWatch? Pokud znáte svoji cílovou skupinu, tyhle otázky pro vás budou hračka.
Sada otázek pro políčko Příslib
- Proč se naše řešení/službu/produkt vyplatí vyzkoušet?
- Jaké jsou tři hlavní přidané hodnoty, výhody, které dodáváme?
- Co by mohlo přimět zákazníky, aby od nás nakupovali?
- Proč by se s námi měl někdo obtěžovat?
- Jaký je „high-level-concept“ našeho řešení?
Příslib je tedy jinými slovy to, PROČ lidé koupí zrovna od vás, PROČ vyhrajete mezi konkurencí, PROČ budou říkat o vašem produktu svým známým. Ptejte se tedy PROČ by vás lidi měli koupit. A ideálně tohle proč překlopte i do komunikace.