Copywriting | Zdenka Linka | 9. 7. 2019
Tajemství úspěšného copywritera
Myslíte si, že za úspěchem skvělých textů, které chrlí váš kopík, stojí slovník spisovné češtiny a hodiny čtení inspirací odjinud? Omyl, aby copywriter poskládal ta správná slova v malé umělecké dílo, potřebuje úplně jiné věci!
Klávesnice
Tlačítka na klávesnici nesmí být ani tvrdá, ani měkká, ani nízká ani vysoká a musí být správně daleko od sebe. Stlačení nesmí dělat moc hluku a pokud se bavíme o té klasické, a ne o notebooku, musí mít taky ten správný sklon (ale to ten notebook taky). Až zase uvidíte člověka, který divně ohmatává klávesnice v obchodě, zeptejte se ho, co zrovna píše. :-)
Myš
Taková tak akorát do ruky, příjemná na dotek a opět spíš tichá. Někteří kopíci (rozumějte autorka) jsou natolik konzervativní, že si kupují stejný typ myši několikrát po sobě. Velká paráda je pak naklápěcí kolečko, díky kterému máte funkce zpět a vpřed na dosah prstu bez běhání po obrazovce. A že je bezdrátová, to je asi jasné...
Rukavice
Ano, rukavice. Bez prstů. Prostě ty, které si spojíte s americkými filmy a bezdomovci v nich. Jsou skvělým dárkem pro všechny psavce, které trápí cirkulace krve při psaní dlouhých textů a klikání po zdrojích. Zahřejí šlachy na hřbetu ruky a zaručí větší pohodu kopíkovu.
Psaní všemi deseti
Tak to je asi jasné. Nemusí na to být státnice (ač taková věc existuje a autorka si jimi prošla), ale hodí se to dost… A ještě to dobře vypadá, zvlášť, když vypilujete schopnost dívat se na někoho jiného a u toho dopisovat větu.
Hrneček
Hrnek dělá divy. Musí mít správnou velikost, originální design a samozřejmě by měl obsahovat kopíkův oblíbený nápoj tak, aby při práci mohl elegantním pohybem v rukavičkách usrkávat.
Další články
Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi
Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.
Copywriterské zlato? Informace
My copywriteři jsme tak bohatí, jak plný je zápisník s informacemi. Nejde jen o ty dohledatelné na internetu. To největší bohatství představují právě ty, které tam tak snadno nenajdeme. Informace přímo od klienta. Jak a proč byste jich jako copywriteři měli získat co nejvíce? Pojďme si to společně projít.
Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit
Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.