Copywriting | Zdenka Linka | 9. 7. 2019

Tajemství úspěšného copywritera

Myslíte si, že za úspěchem skvělých textů, které chrlí váš kopík, stojí slovník spisovné češtiny a hodiny čtení inspirací odjinud? Omyl, aby copywriter poskládal ta správná slova v malé umělecké dílo, potřebuje úplně jiné věci!

Klávesnice

Tlačítka na klávesnici nesmí být ani tvrdá, ani měkká, ani nízká ani vysoká a musí být správně daleko od sebe. Stlačení nesmí dělat moc hluku a pokud se bavíme o té klasické, a ne o notebooku, musí mít taky ten správný sklon (ale to ten notebook taky). Až zase uvidíte člověka, který divně ohmatává klávesnice v obchodě, zeptejte se ho, co zrovna píše. :-)

Myš

Taková tak akorát do ruky, příjemná na dotek a opět spíš tichá. Někteří kopíci (rozumějte autorka) jsou natolik konzervativní, že si kupují stejný typ myši několikrát po sobě. Velká paráda je pak naklápěcí kolečko, díky kterému máte funkce zpět a vpřed na dosah prstu bez běhání po obrazovce. A že je bezdrátová, to je asi jasné...

Rukavice

Ano, rukavice. Bez prstů. Prostě ty, které si spojíte s americkými filmy a bezdomovci v nich. Jsou skvělým dárkem pro všechny psavce, které trápí cirkulace krve při psaní dlouhých textů a klikání po zdrojích. Zahřejí šlachy na hřbetu ruky a zaručí větší pohodu kopíkovu.

Psaní všemi deseti

Tak to je asi jasné. Nemusí na to být státnice (ač taková věc existuje a autorka si jimi prošla), ale hodí se to dost… A ještě to dobře vypadá, zvlášť, když vypilujete schopnost dívat se na někoho jiného a u toho dopisovat větu.

Hrneček

Hrnek dělá divy. Musí mít správnou velikost, originální design a samozřejmě by měl obsahovat kopíkův oblíbený nápoj tak, aby při práci mohl elegantním pohybem v rukavičkách usrkávat.

Další články

Jak využít texty, které už máte hotové

„Co UŽ ZASE publikovat?!“ Tuhle otázku má občas každý z nás. Dobrá zpráva je, že nemusíme stále dokola vymýšlet kolo. I vy můžete svůj obsah zrecyklovat. Tady je několik tipů, jak na to.

5 tipů pro lepší texty i když nejste copywriter

Říkáte si, že vaše e-maily kolegové nečtou, na LinkedIn se psát bojíte, protože „neumíte psát“ a jakmile máte napsat něco, co uvidí víc lidí, ustrnete? Nejste sami. Dobrá zpráva je, že to tak nemusí zůstat, a vy můžete svoje texty vylepšit, aniž byste museli procházet kurzem copywritingu. Tady je 5 tipů, jak na to.

Tisk vs digitál: Do čeho investovat?

Čte to vůbec někdo? Má smysl za to utrácet? Reklama má mnoho podob a ta tištěná se setkává s určitou opatrností. Logicky. Všichni jsme přece pořád online, tak proč investovat do printu... Nebo ne?