Zdenka Linka

CTV slovesa: 163 nápadů na více konverzí

Taková CTV nenajdete jen na tlačítkách. Jsou skrytá v nadpisech a vlastně by měly být ve všech textech, protože vy přece chcete mluvit ke čtenáři, že?!

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.

B2B Marketing Days 2019: Konečně echt B2B konference

Někdy stačí vystoupit z komfortní zóny a překročit (své) hranice. Až se budete rozhodovat, na jaký marketingový festival se vydat, tady máte ode mě jeden malý tip. Přečtěte si mé postřehy z B2B Marketing Days 2019.

Čtyři vychytávky nejen pro markeťáky

Přinášíme vám 4 vychytávky, bez kterých se rozhodně neobejdete. Zlepšíte si skills, time-management a zatočíte s prokrastinací. Inspirujte se tímto krátkým článkem.

Tajemství úspěšného copywritera

Co je to velké tajemství každého úspěšného copywritera? Napište si svůj tip na papír... a nahlédněte do pracovny každého psavce. Možná budete překvapeni, že ke skvělým textům stačí tak málo.

Boj za rovnoprávnost žen na Marketing Festivalu

Spokojenější ženy budou chtít dosáhnout vyšších cílů. Cesta však nejsou kvóty určující zastoupení žen. Co s tím má společného Marketing Festival 2019? Více, než byste čekali. Přesvědčte se sami.

Jak změnit marketing z „ti, co tisknou vánoční přání“ na „ti, co nám pomáhají v byznysu“

Lidé z marketingu se musí ušpinit. A nemyslíme zrovna kávou či svačinou u počítače. Zvedněte marketingové oddělení ze židlí a vezměte jej do středu všeho dění. Proč? To si nyní přečtěte.