Blog

Inspirace i data z B2B marketingu a copywritingu

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.

V čem plánovat obsah

Nástroje pro plánování obsahu jsou nedílnou součástí každého marketéra. Je vám ale určitě jasné, že neexistuje pouze jeden, který by všichni využívali. Připravila jsem pro vás přehled těch nejvyužívanějších se všemi plusy i minusy. Který si po přečteni článku osvojíte vy?

Shluk písmen, nebo precizní texty? Aneb co dostáváte, pokud vám copywriting obstarává ZL

Zdá se to jako banalita, ale čím víc se bavím s klienty, kolegy branďáky a známými, tím víc si všímám, že výstupy od copywriterů jsou stejně rozdílné jako pověstné nebe a dudy. Pojďte se podívat, v jaké kvalitě dostanete texty ode mne a jaká pravidla tlačím i do spolupracujících kolegyň.

Jak probíhá spolupráce se ZL: content workshopy

Rozhodli jste se, že i vaše firma si zaslouží skvělé texty a chcete si je psát sami. No jo, ale jak na to? A jak kolegy trochu povzbudit? Zkuste obsahový workshop. Jak vypadá ten v mojí režii, se dozvíte právě tady.

Mám kolem sebe lidi s velkým ♥

Jestli na něco mám štěstí, tak na lidi kolem mě. Lidi s velkým srdcem. A jedno z těch největších má Martin, zakladatel GULE Food Truck, který zaměstnává lidi s handicapem. Jejich čerstvé tvarohové mini koblížky musí ochutnat každý. I vy! Seznamte se s nimi.

Jak probíhá spolupráce se ZL: copywriting

Potřebujete copywritera pro textaci webu nebo sociálních sítí? Projděte si celý proces spolupráce se Zdenka Linka. Od oťukání až po hotovou práci. A i když se proces u každého projektu mírně liší, společné mají 3 základní pilíře: profesionalitu, kvalitu a partnerství.

Forejtek Films: Jeden z nejhezčích projektů. A taky nejpoučnějších

B2B neznámená Boring to Boring. Znamená velké i malé příběhy, emoce a krásu. Všechno dohromady jsem zažila u textování webu Forejtek Films. Byl to jeden z nejhezčích a nejpoučnějších projektů. A celý náš společný příběh si můžete už nyní přečíst.

Proč doopravdy nechcete psát?

Ruku na srdce – Co je ten hlavní důvod, proč nechcete psát? Na workshopech mi účastníci nejčastěji odpoví STRACH. Strach, že to nebude dobré, nedej bůh, že to někdo okomentuje. Zatočte se strachem a začněte psát. Mám pro vás řešení. Tak honem na něj.

Jak být originální

Tohle už někdo vymyslel. Tu frázi už někdo napsal. Ano, stává se to velmi často. Ale co když vám řeknu, že být originální zvládne opravdu každý... včetně vás?! Otevřete si tento článek, ve kterém zjistíte, proč i vy dokážete být originální.

O čem se v podnikání nemluví: únava

Úspěch, vzrůstající byznys, v očích druhých podnikatel s miliony na účtě. Každé pozlátko má svoji druhou stranu. I v podnikání. Tou stranou myslím únavu. Stav, se kterým nikdo nepočítá a který se nikomu nevyhne. Jak s tím bojovat? Podívejte se na mé postřehy.

404 – B2B not found

B2B marketing se tolik od B2C marketingu neliší. Používá stejné metriky, nástroje i zákonitosti. Přesto to nejsou jednovaječná dvojčata a B2B má své odlišnosti. Jaké to jsou a jak s nimi pracovat se dozvíte v tomto článku.

Proč moc nevěřím na čísla a proč občas příprava textů trvá

Měřit měřitelné je v pořádku. Měřit neměřitelné už tak moc v pořádku není. Jenže, firmy občas mají tendence měřit úplně všechno. Pojďte se podívat na to, jaká čísla by vás měla zajímat a jaká naopak nechat být. Protože příprava textů vezme mnohem víc, než byste mohli čekat.

Chci od obsahu víc. A vy?

V B2B content marketingu a copywritingu se snažím nastavit industry standard: kvalitní výstupy, komplexní poradenství a tvorbu externí komunikace v kontextu celkového byznysu.

Poptejte Linku ještě dnes

Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív kvalitní texty. 🙂