Blog

BLOG: B2B content marketing a copywriting

Lidi s velkým srdcem

Mám kolem sebe lidi s velkým ♥

Jestli na něco mám štěstí, tak na lidi kolem mě. Lidi s velkým srdcem. A jedno z těch největších má Martin, zakladatel GULE Food Truck, který zaměstnává lidi s handicapem. Jejich čerstvé tvarohové mini koblížky musí ochutnat každý. I vy! Seznamte se s nimi.

Jak probíhá spolupráce se ZL: copywriting

Potřebujete copywritera pro textaci webu nebo sociálních sítí? Projděte si celý proces spolupráce se Zdenka Linka. Od oťukání až po hotovou práci. A i když se proces u každého projektu mírně liší, společné mají 3 základní pilíře: profesionalitu, kvalitu a partnerství.

Forejtek Films: Jeden z nejhezčích projektů. A taky nejpoučnějších

B2B neznámená Boring to Boring. Znamená velké i malé příběhy, emoce a krásu. Všechno dohromady jsem zažila u textování webu Forejtek Films. Byl to jeden z nejhezčích a nejpoučnějších projektů. A celý náš společný příběh si můžete už nyní přečíst.

Proč doopravdy nechcete psát?

Ruku na srdce – Co je ten hlavní důvod, proč nechcete psát? Na workshopech mi účastníci nejčastěji odpoví STRACH. Strach, že to nebude dobré, nedej bůh, že to někdo okomentuje. Zatočte se strachem a začněte psát. Mám pro vás řešení. Tak honem na něj.

Jak být originální

Tohle už někdo vymyslel. Tu frázi už někdo napsal. Ano, stává se to velmi často. Ale co když vám řeknu, že být originální zvládne opravdu každý... včetně vás?! Otevřete si tento článek, ve kterém zjistíte, proč i vy dokážete být originální.

O čem se v podnikání nemluví: únava

Úspěch, vzrůstající byznys, v očích druhých podnikatel s miliony na účtě. Každé pozlátko má svoji druhou stranu. I v podnikání. Tou stranou myslím únavu. Stav, se kterým nikdo nepočítá a který se nikomu nevyhne. Jak s tím bojovat? Podívejte se na mé postřehy.

404 – B2B not found

B2B marketing se tolik od B2C marketingu neliší. Používá stejné metriky, nástroje i zákonitosti. Přesto to nejsou jednovaječná dvojčata a B2B má své odlišnosti. Jaké to jsou a jak s nimi pracovat se dozvíte v tomto článku.

Proč moc nevěřím na čísla a proč občas příprava textů trvá

Měřit měřitelné je v pořádku. Měřit neměřitelné už tak moc v pořádku není. Jenže, firmy občas mají tendence měřit úplně všechno. Pojďte se podívat na to, jaká čísla by vás měla zajímat a jaká naopak nechat být. Protože příprava textů vezme mnohem víc, než byste mohli čekat.

Copywriting je víc než pouhé skládání písmenek za sebe

Copywriter opravdu jen neskládá písmenka za sebe. Jak poznáte kvalitního copywritera? Co vše by měl umět? Projděte si menší checklist, abyste při výběru toho správného copywritera nešlápli vedle.

Jak se zrodila Zdenka Linka

Zrodila se Zdenka Linka, B2B copywriterka. Jak už tomu ale bývá, cesta ke copywritingu byla mnohem delší a trnitější než jsem předpokládala. K podnikání jsem se dostala v tu nejméně vhodnou chvíli. Tipněte si, jakou práci jsem dělala před copywritingem. A svojí domněnku si ověřte...

Tvořit obsah je výsada, nikoli povinnost

Tvořím obsah, protože musím! A kdo to řekl? LinkedIn guru nebo statistiky? Ať to byl kdokoliv, neposlouchejte ho. Obsah máte tvořit pro zákazníka, ne pro sebe nebo algoritmus. Přestaňte z tvorby obsahu dělat povinnost a osvojte si zásadu 3I.

Recyklace obsahu: tvořte rychleji a chytřeji

Recyklujte, recyklujte a recyklujte. Obsah i odpad. Společně ale v novém článku probereme, proč recyklovat obsah, jak vám může pomoci a především, co vše se dá z jedné myšlenky vykouzlit. Pojďme na to.

Chci od obsahu víc. A vy?

V B2B content marketingu a copywritingu se snažím nastavit industry standard: kvalitní výstupy, komplexní poradenství a tvorbu externí komunikace v kontextu celkového byznysu.

Poptejte Linku ještě dnes

Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív kvalitní texty. 🙂