Blog
BLOG: B2B content marketing a copywriting
Když je image víc než obsah
Image je víc než obsah. Je to dobře? Určitě je vám jasné, že pokud o tom píšu, není. Jak tedy poznat, kdy obsah zůstal mílovými kroky za image? Je to mnohem snazší, než si dovedete představit. Vybavujete si někoho, kdo je této myšlenky krásnou ukázkou?
Vždyť je tam přelepk!
Autorská slepota je vědecky dokázána. Nejedné firmě udělala ve výstupu paseku. Pokud v tom umíte chodit, uděláte z přelepku nástroj pro další komunikaci. Jak nad autorskou slepotou vyzrát jsem vám sepsala do miničlánku.
B2B marketing: v dlouhodobosti je síla
B2B marketing je specifický. Jeho dlouhodobý charakter je pro mnoho firem překvapivý. Co se mi v praxi osvědčilo, aby B2B firmy měly skvělé výsledky a jak dlouho trvá cesta zákazníka k nákupu se dozvíte v tomto marketingovém okénku.
Google Dokumenty nebo Word? Souboj titánů z pohledu copywritera
Jeden miluje Google, druhý Microsoft. Každý má ale tu svoji pravdu. Souboj titánů jsem se tak rozhodla rozštípnout já svými zkušenostmi copywritera. Podívejte se, kdo se stal vítězem. Myslím, že vás tento výsledek překvapí.
Marketing je všude. I když jdete na rande
Co má společného rande a brand? Tonalitu, vizuál, branding i PR. Vysvětlení těchto pojmů tak nikdy nebylo jednodušší. Osvojte si základy marketingu srozumitelnou formou.
„To si děláš p**el!!!“
Vyplavené emoce a slova, která nikdy neměla opustit ústa. Děje se to každému z nás. A kdo říká že ne, ten žije v zenu, který mu můžeme závidět. I mě to dostihlo, a tak jsem pro vás sepsala 5 kroků, které vám rozhodně pomohou. Stejně jako mně. No, podívejte se sami.
Kreativní proces copywriterův
Asi jste slyšeli, že správný copywriter musí škrtat. Já tvrdím, že copywriter se občas musí podívat z okna, přečíst knihu v češtině i cizím jazyce a že vymyslet jednu větu je občas zapeklitější než napsat celý článek. Podívejte se se mnou na kreativní proces zblízka.
Jak se připravit na psaní případové studie (pro marketéry i obchodníky)
Sepsaly jsme pro vás 6 bodů, které při psaní případové studie nesmíte podcenit. Jakmile si každý z nich osvojíte a dodržíte, můžeme vám zaručit, že případová studie bude mít úplně vše. Kromě výhrad.
Lions Live 2020 - marketingové trendy i osobní rozvoj. Zadarmo a online
Jestli něco prospěšného přinesla pandemie, tak změnu chování lidí. Objevila se lidskost i tam, kde by se nejméně očekávala. Jak zamávala tato znovuobjevená vlastnost s marketingem a leadershipem se dozvíte v tomto článku z Lions Live 2020.
Omyl malých rozpočtů - studie The effectiveness code
Krátkodobé kampaně nenahradí dlouhodobé budování značky. Přesto firmy od na první pohled levnějšího řešení neustoupí. Pokud sami počítáte každou korunu, tento článek vám ukáže, jak to s tou efektivitou marketingových kampaní ve skutečnosti je. A věřím, že se budete divit...
Content marketing - ta správná žížala pro vaše ryby
Zaujmout zákazníka můžete několika způsoby. Už dávno to není jen text a obrázek. Prozkoumejte a osvojte si možnosti obsahového marketingu. Důležité je jedno – chytit a dostat až na břeh. Tento článek vám s obsahovým rybařením pomůže.
Další čtyři vychytávky pro lepší život u počítače
Další vychytávky pro vaši práci, které byste rozhodně na svém počítači měli mít. Seznamte se s našimi #musthave. Věříme, že minimálně jeden budete používat.
Chci od obsahu víc. A vy?
V B2B content marketingu a copywritingu se snažím nastavit industry standard: kvalitní výstupy, komplexní poradenství a tvorbu externí komunikace v kontextu celkového byznysu.
Poptejte Linku ještě dnes
Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív kvalitní texty. 🙂