Copywriting | Zdenka Linka | 9. 7. 2019

Tajemství úspěšného copywritera

Myslíte si, že za úspěchem skvělých textů, které chrlí váš kopík, stojí slovník spisovné češtiny a hodiny čtení inspirací odjinud? Omyl, aby copywriter poskládal ta správná slova v malé umělecké dílo, potřebuje úplně jiné věci!

Klávesnice

Tlačítka na klávesnici nesmí být ani tvrdá, ani měkká, ani nízká ani vysoká a musí být správně daleko od sebe. Stlačení nesmí dělat moc hluku a pokud se bavíme o té klasické, a ne o notebooku, musí mít taky ten správný sklon (ale to ten notebook taky). Až zase uvidíte člověka, který divně ohmatává klávesnice v obchodě, zeptejte se ho, co zrovna píše. :-)

Myš

Taková tak akorát do ruky, příjemná na dotek a opět spíš tichá. Někteří kopíci (rozumějte autorka) jsou natolik konzervativní, že si kupují stejný typ myši několikrát po sobě. Velká paráda je pak naklápěcí kolečko, díky kterému máte funkce zpět a vpřed na dosah prstu bez běhání po obrazovce. A že je bezdrátová, to je asi jasné...

Rukavice

Ano, rukavice. Bez prstů. Prostě ty, které si spojíte s americkými filmy a bezdomovci v nich. Jsou skvělým dárkem pro všechny psavce, které trápí cirkulace krve při psaní dlouhých textů a klikání po zdrojích. Zahřejí šlachy na hřbetu ruky a zaručí větší pohodu kopíkovu.

Psaní všemi deseti

Tak to je asi jasné. Nemusí na to být státnice (ač taková věc existuje a autorka si jimi prošla), ale hodí se to dost… A ještě to dobře vypadá, zvlášť, když vypilujete schopnost dívat se na někoho jiného a u toho dopisovat větu.

Hrneček

Hrnek dělá divy. Musí mít správnou velikost, originální design a samozřejmě by měl obsahovat kopíkův oblíbený nápoj tak, aby při práci mohl elegantním pohybem v rukavičkách usrkávat.

Další články

5 detailů, které zlepší váš web

Na firemních webech přežívají drobnosti, které tam už dávno nemají co dělat. Zkontrolujte si, jestli vaše webové stránky taky nepotřebují lehký facelift.

Jak využít texty, které už máte hotové

„Co UŽ ZASE publikovat?!“ Tuhle otázku má občas každý z nás. Dobrá zpráva je, že nemusíme stále dokola vymýšlet kolo. I vy můžete svůj obsah zrecyklovat. Tady je několik tipů, jak na to.

5 tipů pro lepší texty i když nejste copywriter

Říkáte si, že vaše e-maily kolegové nečtou, na LinkedIn se psát bojíte, protože „neumíte psát“ a jakmile máte napsat něco, co uvidí víc lidí, ustrnete? Nejste sami. Dobrá zpráva je, že to tak nemusí zůstat, a vy můžete svoje texty vylepšit, aniž byste museli procházet kurzem copywritingu. Tady je 5 tipů, jak na to.