Workshop pro
ne-copywritery
Vyzkoušejte si přepsat svoje texty pod dohledem copywritera. Prodiskutujte, jak psát lepší inzeráty, články, příspěvky... Podívejte se na své texty novýma očima
LinkedIn, blog, odborný článek... Dřív nebo později to nejspíš čeká každého z nás. Musíme se prezentovat textem. Jenže vy přece nejste spisovatelé, ani copywriteři, abyste psali jeden text za druhým. I tak můžete psát texty, kreré by vám leckterý profík mohl závidět.
Copywriting není o nadání. Copywriting je o pravidlech, o pochopení, proč a komu text píšete, a taky o tréninku. A ze všeho nejvíc je o tom se zbavit toho strašáka, který vám říká, že vy byste rozhodně psát neměli.
Každý může psát. (Zvlášť v dnešní době sociálních sítí.)
Každý ale nepíše dobře.
Vy můžete.
Stačí, když si do firmy objednáte tenhle workshop.
4 hod.
Potkáme se na půl dne u vás ve firmě.*
8 osob
Je maximum, abychom měli dost prostoru.
1 měsíc
Po akci jsem vám ještě k dispozici.
*Workshopy (zatím) řeším jen pro firemní týmy. Jestli máte zájem o info, až seberu odvahu vypsat veřejný termín, napište mi.
Co na workshopu projdeme

Jak se nastavit na psaní
Stejně jako ke všemu ostatnímu potřebujete i ke psaní disciplínu. A taky pár fíglů, jak se přemluvit něco napsat, i když se vám fakt nechce.

Jak být originální v době AI
a jestli nám v tom můžem pomoct umělá inteligence, o které všichni mluví. Taky se podíváme, proč se nejspíš bojíte psát veřejně.

Jak vylepšit vaše současné texty
Protože to, co nás učili na škole, se nám v případě marketingových textů moc nehodí. Ale s pár fintami své texty vyšperkujete raz dva. 😉
Všechno si ukážeme na praktických příkladech, sami si vyzkoušíte psát i dávat zpětnou vazbu na text někoho jiného a zbyde i spousta prostoru pro diskuzi.
Jak můj workshop vidí účastníci


Co se na workshopu určitě nedozvíte
Jak funguje LinkedIn nebo jiný algoritmus
Základy si povíme, ale rozhodně ode mě nečekejte rady, kolik znaků má mít příspěvěk, v kolik hodin publikovat, nebo kolik lidí mít v síti, abyste měli největší zásah. Na workshopu raději probereme:
Jak objevit témata, o kterých na LinkedIn psát.
Jak příspěvek strukturovat tak, aby zaujal.
Jak se nestat otrokem lajků.


Kolik klíčových slov dát do blogového článku
Ani to, jak má být dlouhý, abyste se dostali na první místo ve vyhledávačích. Mimochodem jestli vám někdo slibuje, že vás tam dostane, mějte se na pozoru.
Na workshopu radši probereme:
Jak psát články tak, aby byly zajímavé pro vaše čtenáře (a díky tomu i pro vyhledávače).
Jestli je třeba psát blog VEEEEELMI odborně.
Jak najít témata i to, jestli je třeba pořád psát nové a nové věci.
Co se ale rozhodně dozvíte
Proč zákazníky (zvlášť v business-to-business světě) vůbec nezajímáte.
Základy copywritingu (jen lehce, nebojte).
Jak vytvořit jakýkoli typ obsahu.
Co má společného psaní s tancem.
Jak vyhodnocovat dopad vašich textů.
Všechno si ukážeme na praktických příkladech, sami si vyzkoušíte psát i dávat zpětnou vazbu na text někoho jiného a zbyde i spousta prostoru pro diskuzi.
Vaše lektorka:
Zdeňka Linková
Pomáhám firmám vymyslet, co a jak o sobě říkat navenek. Taky mi rukama prošlo pár juniorních copywriterů, kterým předávám know-how.
15 let ve světě B2B
z toho 7 let v marketingu
Prošla jsem korporátem, agenturou a vedla jsem externí komunikaci a PR ve středně velké firmě.
Cena
15 000 Kč/tým 5 lidí
Přijedu k vám do firmy.
Ideální je skupinka 5–8 lidí.
Cena je splatná předem na základě vystavené faktury.
Rezervujte si termín
ještě dnes
Zablokujte kalendář sobě a a kolegům, ale hlavně mi o tom dejte vědět, ať si udělám čas i já. 😀
Před workshopem se s vámi ještě spojím a zeptám se na pár věcí, abych vám jeho průběh co nejvíc přizpůsobila.