Workshop pro
ne-copywritery

Potřebujete psát marketingové texty, ale nevíte, jak na to?

LinkedIn, blog, odborný článek... Dřív nebo později to nejspíš čeká každého z nás. Musíme se prezentovat textem. Jenže vy přece nejste spisovatelé, ani copywriteři, abyste psali jeden text za druhým. A nejspíš si i myslíte, že na to nemáte nadání...

Něco vám prozradím.

Copywriting není o nadání. Copywriting je o pravidlech, o pochopení, proč a komu text píšete, a taky o tréninku. A ze všeho nejvíc je o tom se zbavit toho strašáka, který vám říká, že vy byste rozhodně psát neměli.

Každý může psát. (Zvlášť v dnešní době sociálních sítí.)
Každý ale nepíše dobře.

Vy můžete.

Stačí, když si do firmy objednáte tenhle workshop.

4 hod.

Potkáme se na půl dne u vás ve firmě.*

8 osob

Je maximum, abychom měli dost prostoru.

1 měsíc

Po akci jsem vám ještě k dispozici.

*Workshopy (zatím) řeším jen pro firemní týmy. Jestli máte zájem o info, až seberu odvahu vypsat veřejný termín, napište mi.

Co na workshopu projdeme

Jak se nastavit na psaní

Stejně jako ke všemu ostatnímu potřebujete i ke psaní disciplínu. A taky pár fíglů, jak se přemluvit něco napsat, i když se vám fakt nechce.

Jak být originální

a jestli nám v tom můžem pomoct umělá inteligence, o které všichni mluví. Taky se podíváme, proč se nejspíš bojíte psát veřejně.

Jak psát

Protože to, co nás učili na škole, se nám v případě marketingových textů moc nehodí. Ale s pár fintami své texty vyšperkujete raz dva. 😉

Jak můj workshop vidí účastníci

Workshop bol veľmi praktický, bolo citeľné, že s copywritingom máte bohaté skúsenosti.

Nejvíc mě zaujaly příklady z praxe, myšlenka nastavení mindsetu na psaní, nalezení vlastního prostoru, kde se píše nejlépe, patterny, jak lidé čtou a vnímají...

Bavilo mě příjemné prostředí, možnost vyjádřit názor, debata, možnost napsat si příspěvek (myslím si, že to je super příležitost pro všechny kolegy na odblokování se od strachů).

Co se na workshopu určitě nedozvíte

Jak funguje LinkedIn nebo jiný algoritmus

Základy si povíme, ale rozhodně ode mě nečekejte rady, kolik znaků má mít příspěvěk, v kolik hodin publikovat, nebo kolik lidí mít v síti, abyste měli největší zásah. Na workshopu raději probereme:

  • Jak objevit témata, o kterých na LinkedIn psát.

  • Jak příspěvek strukturovat tak, aby zaujal.

  • Jak se nestat otrokem lajků.

Kolik klíčových slov dát do blogového článku

Ani to, jak má být dlouhý, abyste se dostali na první místo ve vyhledávačích. Mimochodem jestli vám někdo slibuje, že vás tam dostane, mějte se na pozoru.

Na workshopu radši probereme:

  • Jak psát články tak, aby byly zajímavé pro vaše čtenáře (a díky tomu i pro vyhledávače).

  • Jestli je třeba psát blog VEEEEELMI odborně.

  • Jak najít témata i to, jestli je třeba pořád psát nové a nové věci.

Co se ale rozhodně dozvíte

  1. Proč zákazníky (zvlášť v business-to-business světě) vůbec nezajímáte.

  2. Základy copywritingu (jen lehce, nebojte).

  3. Jak vytvořit jakýkoli typ obsahu.

  4. Co má společného psaní s tancem.

  5. Jak vyhodnocovat dopad vašich textů.

Vaše lektorka:

Zdeňka Linková

Pomáhám firmám vymyslet, co a jak o sobě říkat navenek. Taky mi rukama prošlo pár juniorních copywriterů, kterým předávám know-how.

  • 15 let ve světě B2B

  • z toho 7 let v marketingu

  • Prošla jsem korporátem, agenturou a vedla jsem externí komunikaci a PR ve středně velké firmě.

Cena

3 400 Kč/člověk

  • Přijedu k vám do firmy.

  • Ideální je skupinka 5–8 lidí.

  • Cena je splatná předem na základě vystavené faktury.

Rezervujte si termín
ještě dnes

Zablokujte kalendář sobě a a kolegům, ale hlavně mi o tom dejte vědět, ať si udělám čas i já. 😀

Před workshopem se s vámi ještě spojím a zeptám se na pár věcí, abych vám jeho průběh co nejvíc přizpůsobila.

Odesláním formuláře souhlasíte s tím, že zpracuju vaše data. Jinak bychom se nemohli spojit, že. :)