O Zdeňce Linkové
Každá firma má co říct
Sedím v jednačce průmyslové haly, na vizitce Leasing Assistant a poslouchám klienta naproti mně vyprávět o firmě, kde pracuje. Ani nedutám. Sedím tu se světovou špičkou v oblasti, kterou většina běžných lidí nezná. Její zástupci však jezdí na veletrhy do Austrálie, Německa nebo Šanghaje. V tu chvíli mi to dochází – haly jako ta, ve které se nacházím, vidí každý den neskutečné příběhy. Příběhy, o kterých málokdo ví. Příběhy, které jsou plné byznysových a lidských úspěchů. Příběhy skvělých českých firem. Možná se o těchhle story nepíše ve Forbesu, mně ale učarovaly. A přesně tyhle příběhy chci šířit.
15 let
praxe v B2B
Na volnou nohu jsem se dala za covidu, kdy jsem odešla z vedoucí pozice, abych mohla firmám ukázat, co všechno je v byznysové komunikaci možné a jak jim to může byznysově fungovat.
V B2B se pohybuji celý profesní život.
Dělala jsem ve financích, obchodě a nakonec marketingu. Příběhy, které se odehrávají v průmyslových halách, mi učarovaly. Bylo to v jednačce jedné haly, kde mi došlo, že B2B je tak trochu popelkou českého byznysu. Je to obor, kde není zvykem se chlubit. Přitom se před halou třeba sázejí sakury, z plastových kuliček vzniká auto a firma, jejíž název většině z nás nic neřekne, klidně patří do TOP 3 na světě! Zkrátka, pod tváří obyčejnosti se píše velký příběh.
Je to obor, který si z hlediska textů zaslouží to nejlepší.
Jelikož jsem si prošla menšími firmami i giganty jako P3, CBRE a Aimtec, rozumím specifikům komunikace mezi firmami – třeba i tomu, že marketing není vždy prioritou. Zároveň mentoruji copywritery, kterých bych v B2B uvítala daleko větší množství, a učím je kvalitě i specifikům oboru. A protože v dnešní době může tvořit obsah každý, připravila jsem i workshopy, kde se zaměřujeme na to, jak se zbavit strachu z psaní nebo kde hledat inspiraci.
Mým cílem je za sebou zanechávat pravdivé a hrdé značky.
Dokážu objevit a popsat vaši jedinečnost. Někdy nepatrným detailem, jako je doplnění slova ve větě, se kterou si měsíce lámete hlavu, jindy povídáním o tom, jak vypadá váš obyčejný projekt, který až tak obyčejný není.
Ať už potřebujete někoho, kdo zastřeší celý obsahový marketing, nebo rychle naskočí a vypomůže s dílčími částmi (web, články, sítě), se mnou máte jistotu, že vše nastavím a spolehlivě dodržím.
Poptejte mě ještě dnes
Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív kvalitní texty. 🙂