Reference
Moje stopy najdete například tu:
A takhle to vidí klienti a klientky ⬇
„Se Zdeňkou v DODO spolupracujeme už půl roku a mohu s jistotou říct, že její práce je pro nás nepostradatelná. Její schopnost chápat B2B potřeby a vyjadřovat je v textech je výjimečná. Zdeňka perfektně navázala na náš komunikační manuál a velmi oceňuji její hledání klíčových insightů, které rezonují s naší cílovou skupinou.
Z manažerského pohledu si velmi cením toho, že texty jsou dodávány v termínu, dle domluvy a v rámci plánování oceňujeme i takové důležité drobnosti, jako to, že nám dává vědět o její případné pracovní absenci.
Zdeňka je profesionální copík a jelikož obsahový marketing je stěžejní součást naší marketingové komunikace, spolupráce se Zdeňkou nám pomáhá posouvat naši značku ve všech vytyčených cílech.“
Co pro DODO vzniká: Případové studie, blogové články, shrnutí průzkumů trhu a od 2024 také částěčně upravujeme texty na webu.
„Práce se Zdeňkou mě vždycky bavila. Má schopnost vytvořit skvělý obsah z informace typu ‚však víš, byl to standardní projekt‘.
Přišli jsme také se spoustou nápadů (např. podcast), a zde jsem ocenil její schopnost přetavit moje prvotní nadšení do finálního produktu.“
Co pro Aimtec vzniklo: Celý obsah v letech 2018-2020, včetně nastavení strategie, spolupráce s médii či nastavení komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh.
„Zdeňka byla dream mentor. Žádný patronising a dogmata, prostě otevřenost, konstruktivnost a super lidský přístup. Vždycky jsem si připadala, že naše sessions jsou spíš diskuze. Ty i připraví na míru tomu, kam se chcete posouvat. A má navíc obrovský přesah mimo copy do celého marketingu.
Za sebe vím, že mi její feedback dodal obrovskou dávku sebevědomí, což bylo přesně to, co jsem v tu chvíli potřebovala. ❤️“
„Na spolupráci bych vyzdvihl především to, že jste byla schopna rychle a efektivně nastudovat nové téma, které je technické a není u nás v ČR prozatím nikde zmiňováno.
Dále oceňuji kromě textů na web i rady a připomínky k UX návrhu na základě vašich zkušeností s ostatními weby, které jste již viděla/spolutvořila.“
Co pro KnowIT vzniklo: Nové webové stránky.
„Stát se podnikatelem je nesmírně obtížné a Zdeňka nám to umožňuje. Je to právě ona, kdo nám pomáhá definovat fungující strategii marketingové komunikace. Je praktická při vytváření sdělení. Je pečlivá a vysoce organizovaná, což nám umožňuje testovat nápady a zároveň nás udržuje v souladu s dlouhodobými cíli.
Zdenka je vším, co jsme si vysnili mít v našem týmu: strategická, pragmatická a spolehlivá.“
Pro Saleshero vzniklo: Vše od strategie přes web po dennodenní komunikaci.
„Chtěl bych Vám Zdenko poděkovat za to jak jste k tomu přistoupila. Mám pocit, že jste přesně vystihla to, co já mám v hlavě a co mi dává smysl.
Má to život, energii a není to prvoplánové. Zkrátka originální.“
Co pro Forejtek Films vzniklo: Zbrusu nový web odrážející přístup FF k natáčení a klientům.
Chcete být taky mezi těmi, co mají radost ze své prezentace navenek? -------->
„Díky Zdeňce jsme spustili nové webovky a pokračujeme v dalších projektech.
Zdeňku jsem požádala o texty na nové webovky včetně meta dat na SEO. Od začátku jsem věděla, že to nebude jednoduché. Technické téma, mnoho materiálů, podklady v angličtině, ale zvládla to skvěle. Společně jsme sestavily půlroční plán, který jsme do puntíku splnily a projekt dokončily ve stanovený čas. Přispěla tomu Zdeňky komunikace o pracovních kapacitách, odevzdávání práce včas a dodržování stanovených termínů. Také jsem ocenila přesah do SEO, pomoc s přípravou CTA a struktur stránek.
Děkuji za milou spolupráci a těším se na další projekty, které naším zákazníkům přiblíží v mateřském jazyce naše produkty a služby.“
Co pro Swagelok vzniklo: česká verze webových stránek, texty pro brožury.
„Není lehké výstižně, srozumitelně a poutavě vyjádřit nabídku služeb v oblasti zákaznických datových platforem. Mluvíme k C-level manažerům a potřeby manažerů jsou dost složité sami o sobě. B2B textařina je náročná disciplína.
Zdeňka nám velmi pomohla už se samotnou orientací, strukturou, flow a narrativem tak, aby texty, které posléze vytvořila dávaly smysl a zůstaly tak jednoduché na pochopení, jak je to jen možné. Jsem rád, že texty a obsah pro nový web ePace jsme mohli dělat právě se Zdeňkou.
Profesionalita, pružnost a ochota vnímat složitý kontext našeho byznysu byla vedle citlivé práce s textem velkou přidanou hodnotou.“
Co pro ePace vzniklo: Nové webové stránky.
Věřím, že každá firma má co říct
a pomůžu vám najít způsob, jak
V byznysu se pohybuju už děsně dlouho, 15 let. Nakonec jsem zakotvila v marketingu, kde pomáhám marketingovým manažerkám a manažerům dostat info o službách a produktech jejich firmy k co nejvíce lidem. A taky mě ohromně baví ukázat interním týmum, že psát zvládne každý, jen musí vědět, jak na to! 😉
Prošla jsem si financemi, obchodem a vedla jsem komunikaci středně velké firmy. Tyhle všechny zkušenosti můžete využít...
Poptejte mě ještě dnes
Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív texty. 🙂