Reference

Externí komunikaci posouvám u:

A takhle to vypadá v praxi ⬇

„Se Zdeňkou v DODO spolupracujeme už půl roku a mohu s jistotou říct, že její práce je pro nás nepostradatelná. Její schopnost chápat B2B potřeby a vyjadřovat je v textech je výjimečná. Zdeňka perfektně navázala na náš komunikační manuál a velmi oceňuji její hledání klíčových insightů, které rezonují s naší cílovou skupinou.

Z manažerského pohledu si velmi cením toho, že texty jsou dodávány v termínu, dle domluvy a v rámci plánování oceňujeme i takové důležité drobnosti, jako to, že nám dává vědět o její případné pracovní absenci.

Zdeňka je profesionální copík a jelikož obsahový marketing je stěžejní součást naší marketingové komunikace, spolupráce se Zdeňkou nám pomáhá posouvat naši značku ve všech vytyčených cílech.“

Alexandra Hůlková
Head of Group Marketing


Co pro DODO vzniká: Případové studie, blogové články, shrnutí průzkumů trhu a od 2024 také částěčně upravujeme texty na webu.

„Práce se Zdeňkou mě vždycky bavila. Má schopnost vytvořit skvělý obsah z informace typu ‚však víš, byl to standardní projekt‘.

Přišli jsme také se spoustou nápadů (např. podcast), a zde jsem ocenil její schopnost přetavit moje prvotní nadšení do finálního produktu.“ 

— Marek Šabatka
Business Development Manager Cloud


Co pro Aimtec vzniklo: Celý obsah v letech 2018-2020, včetně nastavení strategie, spolupráce s médii či nastavení komunikační strategie při uvedení nového produktu na trh.

„Zdeňka byla dream mentor. Žádný patronising a dogmata, prostě otevřenost, konstruktivnost a super lidský přístup. Vždycky jsem si připadala, že naše sessions jsou spíš diskuze. Ty i připraví na míru tomu, kam se chcete posouvat. A má navíc obrovský přesah mimo copy do celého marketingu.

Za sebe vím, že mi její feedback dodal obrovskou dávku sebevědomí, což bylo přesně to, co jsem v tu chvíli potřebovala. ❤️“

— Tereza Ibrová


„Na spolupráci bych vyzdvihl především to, že jste byla schopna rychle a efektivně nastudovat nové téma, které je technické a není u nás v ČR prozatím nikde zmiňováno.

Dále oceňuji kromě textů na web i rady a připomínky k UX návrhu na základě vašich zkušeností s ostatními weby, které jste již viděla/spolutvořila.“

Jiří Koudelka
Spoluzakladatel


Co pro KnowIT vzniklo: Nové webové stránky.

„Stát se podnikatelem je nesmírně obtížné a Zdeňka nám to umožňuje. Je to právě ona, kdo nám pomáhá definovat fungující strategii marketingové komunikace. Je praktická při vytváření sdělení. Je pečlivá a vysoce organizovaná, což nám umožňuje testovat nápady a zároveň nás udržuje v souladu s dlouhodobými cíli.

Zdenka je vším, co jsme si vysnili mít v našem týmu: strategická, pragmatická a spolehlivá.“

— Alexander Raiman
Spoluzakladatel


Pro Saleshero vzniklo: Vše od strategie přes web po dennodenní komunikaci.

„Chtěl bych Vám Zdenko poděkovat za to jak jste k tomu přistoupila. Mám pocit, že jste přesně vystihla to, co já mám v hlavě a co mi dává smysl.

Má to život, energii a není to prvoplánové. Zkrátka originální.“

— Petr Forejtek
Majitel


Co pro Forejtek Films vzniklo: Zbrusu nový web odrážející přístup FF k natáčení a klientům.

Chcete být taky mezi těmi, co mají radost ze svého content marketingu? -------->

„Díky Zdeňce jsme spustili nové webovky a pokračujeme v dalších projektech.

Zdeňku jsem požádala o texty na nové webovky včetně meta dat na SEO. Od začátku jsem věděla, že to nebude jednoduché. Technické téma, mnoho materiálů, podklady v angličtině, ale zvládla to skvěle. Společně jsme sestavily půlroční plán, který jsme do puntíku splnily a projekt dokončily ve stanovený čas. Přispěla tomu Zdeňky komunikace o pracovních kapacitách, odevzdávání práce včas a dodržování stanovených termínů. Také jsem ocenila přesah do SEO, pomoc s přípravou CTA a struktur stránek.

Děkuji za milou spolupráci a těším se na další projekty, které naším zákazníkům přiblíží v mateřském jazyce naše produkty a služby.“

Veronika Froňková
Marketingová specialistka


Co pro Swagelok vzniklo: česká verze webových stránek, texty pro brožury.

„Není lehké výstižně, srozumitelně a poutavě vyjádřit nabídku služeb v oblasti zákaznických datových platforem. Mluvíme k C-level manažerům a potřeby manažerů jsou dost složité sami o sobě. B2B textařina je náročná disciplína.

Zdeňka nám velmi pomohla už se samotnou orientací, strukturou, flow a narrativem tak, aby texty, které posléze vytvořila dávaly smysl a zůstaly tak jednoduché na pochopení, jak je to jen možné. Jsem rád, že texty a obsah pro nový web ePace jsme mohli dělat právě se Zdeňkou.

Profesionalita, pružnost a ochota vnímat složitý kontext našeho byznysu byla vedle citlivé práce s textem velkou přidanou hodnotou.“

— Jaroslav Novák
CEO


Co pro ePace vzniklo: Nové webové stránky.


V B2B content marketingu a copywritingu se snažím nastavit industry standard: kvalitní výstupy, komplexní poradenství a tvorbu externí komunikace v kontextu celkového byznysu.

Chci od obsahu víc. A vy?

Poptejte Linku ještě dnes

Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív obsah. 🙂