Copywriting | Zdenka Linka | 31. 7. 2023

Jak probíhá spolupráce se ZL: copywriting

Pokud víte, jaké texty potřebujete, ale nemáte nikoho, kdo by je ve firmě tvořil, není nic jednoduššího než zavolat tu správnou Linku. 😉

Proces bude trochu jiný, když budeme tvořit jednorázový projekt (třeba web), a jinak zase bude fungovat pravidelná spolupráce. Můžete se ale spolehnout na pár základních pilířů: profesionalitu, kvalitu a partnerství.

Tvorba textů (copywriting) se Zdenkou Linkou

  1. Oťukání

Nejdřív si krátce zavoláme, povíme si, co potřebujete napsat, jaké jsou vaše představy o výsledcích, harmonogramu, co máte připraveno atd.

  1. Nabídka

Pak ode mne dostanete nabídku. Pro vás i pro mě je výhodnější měsíční paušál nebo projektová cena. Nikdo z nás se pak nemusí stresovat, jestli něco netrvá moc dlouho, a vy vždycky víte, kolik dát do budgetu. A pokud budete trvat na hodinovce, je momentálně 1 320 Kč. 

  1. Podpis smlouvy

Jakmile si odsouhlasíme nabídku, vyřešíme administrativu. Počítejte s tím, že pokud tvoříme třeba web, což je práce dlouhodobá a projektová, bude vás kromě smlouvy na začátku čekat i faktura na polovinu dohodnuté ceny.

  1. Rešerše, brief…

Pak už se pouštím do práce. Sejdeme se online nebo osobně, projdeme zadání, budu se mockrát ptát, proč, co, jak a pro koho děláte. Budeme řešit, jak mají texty vyznít a co mají splnit.

  1. Texty

V dohodnutém termínu dostanete ke schválení texty. Pokud půjde o web, budou včetně metadat a ve formátu, díky němuž je jen zkopírujete a víte, co naformátovat jako nadpis a co jako tlačítko. 

  1. Komentář a korektury

Samozřejmostí je zpracování vašich komentářů a úprava podle grafiky, pokud je třeba. Jakmile máme finální verzi textů, pošlu je na kontrolu korektorovi, abyste měli jistotu, že v textech nejsou chyby.

  1. Výsledný text

A je to. Máte texty, které vedle copywriterského řemesla zahrnují základní pravidla UX a SEO, a obstojí tak v online světě. V ideálním případě vám také přinesou kýžený výsledek. V případě webu fakturuji zbytek ceny a řešíme, jestli spolupráci ukončujeme nebo jedeme dál třeba s texty pro LinkedIn. :) 

Potřebujete vyřešit texty u vás ve firmě?

Web texty

Blogové články

Náborové inzeráty

Příspěvky na firemní sociální sítě

Příspěvky na osobní LinkedIn

Newslettery

PR články

Brožury

Další články

CTV slovesa: 163 nápadů na více konverzí

Taková CTV nenajdete jen na tlačítkách. Jsou skrytá v nadpisech a vlastně by měly být ve všech textech, protože vy přece chcete mluvit ke čtenáři, že?!

Kde hledat aktuální informace, když...

Plavete v množství informací o tom, co a jak máte psát? Jeden zdroj uvádí, že LinkedIn algoritmus miluje příspěvek o 1 300 znacích. Ten druhý naopak říká, že byste měli přitlačit a dvě postované normostrany jsou tak akorát. Čemu tedy věřit a kde najít nejaktuálnější informace? Pojďte se seznámit se zdroji, které při své práci používáme my.

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.