Copywriting | Zdenka Linka | 31. 7. 2023

Jak probíhá spolupráce se ZL: copywriting

Pokud víte, jaké texty potřebujete, ale nemáte nikoho, kdo by je ve firmě tvořil, není nic jednoduššího než zavolat tu správnou Linku. 😉

Proces bude trochu jiný, když budeme tvořit jednorázový projekt (třeba web), a jinak zase bude fungovat pravidelná spolupráce. Můžete se ale spolehnout na pár základních pilířů: profesionalitu, kvalitu a partnerství.

Tvorba textů (copywriting) se Zdenkou Linkou

  1. Oťukání

Nejdřív si krátce zavoláme, povíme si, co potřebujete napsat, jaké jsou vaše představy o výsledcích, harmonogramu, co máte připraveno atd.

  1. Nabídka

Pak ode mne dostanete nabídku. Pro vás i pro mě je výhodnější měsíční paušál nebo projektová cena. Nikdo z nás se pak nemusí stresovat, jestli něco netrvá moc dlouho, a vy vždycky víte, kolik dát do budgetu. A pokud budete trvat na hodinovce, je momentálně 1 320 Kč. 

  1. Podpis smlouvy

Jakmile si odsouhlasíme nabídku, vyřešíme administrativu. Počítejte s tím, že pokud tvoříme třeba web, což je práce dlouhodobá a projektová, bude vás kromě smlouvy na začátku čekat i faktura na polovinu dohodnuté ceny.

  1. Rešerše, brief…

Pak už se pouštím do práce. Sejdeme se online nebo osobně, projdeme zadání, budu se mockrát ptát, proč, co, jak a pro koho děláte. Budeme řešit, jak mají texty vyznít a co mají splnit.

  1. Texty

V dohodnutém termínu dostanete ke schválení texty. Pokud půjde o web, budou včetně metadat a ve formátu, díky němuž je jen zkopírujete a víte, co naformátovat jako nadpis a co jako tlačítko. 

  1. Komentář a korektury

Samozřejmostí je zpracování vašich komentářů a úprava podle grafiky, pokud je třeba. Jakmile máme finální verzi textů, pošlu je na kontrolu korektorovi, abyste měli jistotu, že v textech nejsou chyby.

  1. Výsledný text

A je to. Máte texty, které vedle copywriterského řemesla zahrnují základní pravidla UX a SEO, a obstojí tak v online světě. V ideálním případě vám také přinesou kýžený výsledek. V případě webu fakturuji zbytek ceny a řešíme, jestli spolupráci ukončujeme nebo jedeme dál třeba s texty pro LinkedIn. :) 

Potřebujete vyřešit texty u vás ve firmě?

Web texty

Blogové články

Náborové inzeráty

Příspěvky na firemní sociální sítě

Příspěvky na osobní LinkedIn

Newslettery

PR články

Brožury

Další články

Jak využít texty, které už máte hotové

„Co UŽ ZASE publikovat?!“ Tuhle otázku má občas každý z nás. Dobrá zpráva je, že nemusíme stále dokola vymýšlet kolo. I vy můžete svůj obsah zrecyklovat. Tady je několik tipů, jak na to.

5 tipů pro lepší texty i když nejste copywriter

Říkáte si, že vaše e-maily kolegové nečtou, na LinkedIn se psát bojíte, protože „neumíte psát“ a jakmile máte napsat něco, co uvidí víc lidí, ustrnete? Nejste sami. Dobrá zpráva je, že to tak nemusí zůstat, a vy můžete svoje texty vylepšit, aniž byste museli procházet kurzem copywritingu. Tady je 5 tipů, jak na to.

Tisk vs digitál: Do čeho investovat?

Čte to vůbec někdo? Má smysl za to utrácet? Reklama má mnoho podob a ta tištěná se setkává s určitou opatrností. Logicky. Všichni jsme přece pořád online, tak proč investovat do printu... Nebo ne?