Osobní postřehy | Zdenka Linka | 11. 8. 2023

Mám kolem sebe lidi s velkým 💙

Mám kolem sebe skvělé lidi. Třeba Martina. Gulmistra v GULE Food Truck. Pozoruju ho už delší dobu, v Cookielabu jsme s ním řešili vánoční dárky pro klienty i tým a tradice už zůstala. Martin každý rok přijede s autem, je ohromně milej, vynese vaječňáky a zase běží rozdávat radost dál.

A tak jsem měla tak nějak zafixováno, že Gule rostou a vše je zalité sluncem. Protože jsem je viděla třeba i na Náplavce. Říkám si: „Super,“ a napsala jsem Martinovi, že gratuluju. Jenže Martin odpověděl, že to není všechno jen růžové.

Hmm...

Jednak se mi zase jednou potvrdilo, že zdání klame. Jednak jsem přemýšlela, co dělat. 

Umím psát. Umím jakž takž rozjet komunikaci na LinkedInu.
Tak jsem to Martinovi navrhla.
 

A on byl prostě boží. O Velikonocích přijel ke mně domů (což je zároveň kancelář) s kompletní nadílkou a ještě něčím navíc, dali jsme kafe na zápraží a já se pořádně podívala, koho mám před sebou.

 A najednou jsem to viděla.
  • Unavené oči.
  • Šedivější vlasy, než jsem si pamatovala.
  • Úsměv, který má sice Martin permanentně, ale… 
Viděla jsem, jak je unavený. A řekla si, že to mu tuplem musím pomoct.
 

Takže se snažím rozjet ten LinkedIn. Jemu i Gulím. Protože tenhle člověk a podnik si to zaslouží.

 

Mám kolem sebe skvělé lidi

Třeba Farese, jednoho ze zakladatelů Saleshero. Je to dlouhodobý klient, kouč a troufám si říct i přítel. Člověk přísný, ale s velkým srdcem.

Zavolala jsem mu, jestli by nebylo pro jejich posluchače zajímavé pozvat Martina do podcastu. Jednak je to sales z jiného úhlu, jednak mi pořád v hlavě šrotovalo, jak ještě můžu pomoct. Fares souhlasil. Takže byl Martin v podcastu, kde trochu rozbil proud technologických firem a povídal o sales v gastru.

Já jen doufám, že z těchhle gulí a skvělých lidí kolem mě se stane pořádná sněhová koule. Protože mít v dnešní době jakýkoli byznys je těžké. Mít ho v gastru ještě víc. A mít podnik v gastru, který zaměstnává lidi s handicapem, covid necovid, chce sakra velký gule.

Vím, že je teprve srpen. Ale v marketingu už pomalu přemýšlíme nad vánočními dárky. Tak si vzpomeňte, že nemusíte posílat jen víno nebo firemní merch, ale můžete přidat něco dobrého, co udělá radost několikrát. Nebo pokud chystáte sportovní den, teambuilding nebo cokoli jiného, ozvěte se Gulím. Přijedou s úsměvem, kávou a dobrotami a bude to zase úplně něco jiného.

A pokud ani jedno není váš případ, pomozte mi alespoň tím, že budete sledovat gulí LinkedIn a šířit vůni tvarohových koblížků po těch internetech. Budu vám za to moc vděčná. 

Další články

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.

Copywriterské zlato? Informace

My copywriteři jsme tak bohatí, jak plný je zápisník s informacemi. Nejde jen o ty dohledatelné na internetu. To největší bohatství představují právě ty, které tam tak snadno nenajdeme. Informace přímo od klienta. Jak a proč byste jich jako copywriteři měli získat co nejvíce? Pojďme si to společně projít.

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.