Blog

BLOG: B2B content marketing a copywriting

Jak být originální

Tohle už někdo vymyslel. Tu frázi už někdo napsal. Ano, stává se to velmi často. Ale co když vám řeknu, že být originální zvládne opravdu každý... včetně vás?! Otevřete si tento článek, ve kterém zjistíte, proč i vy dokážete být originální.

O čem se v podnikání nemluví: únava

Úspěch, vzrůstající byznys, v očích druhých podnikatel s miliony na účtě. Každé pozlátko má svoji druhou stranu. I v podnikání. Tou stranou myslím únavu. Stav, se kterým nikdo nepočítá a který se nikomu nevyhne. Jak s tím bojovat? Podívejte se na mé postřehy.

404 – B2B not found

B2B marketing se tolik od B2C marketingu neliší. Používá stejné metriky, nástroje i zákonitosti. Přesto to nejsou jednovaječná dvojčata a B2B má své odlišnosti. Jaké to jsou a jak s nimi pracovat se dozvíte v tomto článku.

Proč moc nevěřím na čísla a proč občas příprava textů trvá

Měřit měřitelné je v pořádku. Měřit neměřitelné už tak moc v pořádku není. Jenže, firmy občas mají tendence měřit úplně všechno. Pojďte se podívat na to, jaká čísla by vás měla zajímat a jaká naopak nechat být. Protože příprava textů vezme mnohem víc, než byste mohli čekat.

Copywriting je víc než pouhé skládání písmenek za sebe

Copywriter opravdu jen neskládá písmenka za sebe. Jak poznáte kvalitního copywritera? Co vše by měl umět? Projděte si menší checklist, abyste při výběru toho správného copywritera nešlápli vedle.

Jak se zrodila Zdenka Linka

Zrodila se Zdenka Linka, B2B copywriterka. Jak už tomu ale bývá, cesta ke copywritingu byla mnohem delší a trnitější než jsem předpokládala. K podnikání jsem se dostala v tu nejméně vhodnou chvíli. Tipněte si, jakou práci jsem dělala před copywritingem. A svojí domněnku si ověřte...

Tvořit obsah je výsada, nikoli povinnost

Tvořím obsah, protože musím! A kdo to řekl? LinkedIn guru nebo statistiky? Ať to byl kdokoliv, neposlouchejte ho. Obsah máte tvořit pro zákazníka, ne pro sebe nebo algoritmus. Přestaňte z tvorby obsahu dělat povinnost a osvojte si zásadu 3I.

Recyklace obsahu: tvořte rychleji a chytřeji

Recyklujte, recyklujte a recyklujte. Obsah i odpad. Společně ale v novém článku probereme, proč recyklovat obsah, jak vám může pomoci a především, co vše se dá z jedné myšlenky vykouzlit. Pojďme na to.

Když je image víc než obsah

Image je víc než obsah. Je to dobře? Určitě je vám jasné, že pokud o tom píšu, není. Jak tedy poznat, kdy obsah zůstal mílovými kroky za image? Je to mnohem snazší, než si dovedete představit. Vybavujete si někoho, kdo je této myšlenky krásnou ukázkou?

Vždyť je tam přelepk!

Autorská slepota je vědecky dokázána. Nejedné firmě udělala ve výstupu paseku. Pokud v tom umíte chodit, uděláte z přelepku nástroj pro další komunikaci. Jak nad autorskou slepotou vyzrát jsem vám sepsala do miničlánku.

B2B marketing: v dlouhodobosti je síla

B2B marketing je specifický. Jeho dlouhodobý charakter je pro mnoho firem překvapivý. Co se mi v praxi osvědčilo, aby B2B firmy měly skvělé výsledky a jak dlouho trvá cesta zákazníka k nákupu se dozvíte v tomto marketingovém okénku.

Google Dokumenty nebo Word? Souboj titánů z pohledu copywritera

Jeden miluje Google, druhý Microsoft. Každý má ale tu svoji pravdu. Souboj titánů jsem se tak rozhodla rozštípnout já svými zkušenostmi copywritera. Podívejte se, kdo se stal vítězem. Myslím, že vás tento výsledek překvapí.

Chci od obsahu víc. A vy?

V B2B content marketingu a copywritingu se snažím nastavit industry standard: kvalitní výstupy, komplexní poradenství a tvorbu externí komunikace v kontextu celkového byznysu.

Poptejte Linku ještě dnes

Víte, co se říká... Kdo dřív přijde, ten má dřív kvalitní texty. 🙂