Zdenka Linka

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.

V čem plánovat obsah

V čem plánovat obsah

Nástroje pro plánování obsahu jsou nedílnou součástí každého marketéra. Je vám ale určitě jasné, že neexistuje pouze jeden, který by všichni využívali. Připravila jsem pro vás přehled těch nejvyužívanějších se všemi plusy i minusy. Který si po přečteni článku osvojíte vy?

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Content marketing v B2B: nástroj pro poučenější publikum s větším zájmem o koupi

Pojďme se vyhnout nudným definicím o tom, že content marketing (obsahový marketing) je strategie pro tvorbu a distribuci hodnotného obsahu pro cílovou skupinu… Místo toho najdete níž pár čísel a zkušeností, které ukazují, proč je fajn obsahový marketing dělat nebo ho dělat lépe.

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Cena copywritingu: jaká je, s čím se setkáte a podle čeho ji vyhodnotit

Věštění z křišťálové koule nebo bodování krasobruslení. I tak už naši klienti pojmenovali vyhodnocování nabídky na copywriting pro svou firmu. Pokud jste na tom stejně a tápete, jestli je hodinovka 1 650 Kč hodně, nebo málo, čtěte dál. Zjistíte, s jakým typem nacenění copywritingu se setkáte, kde se cena pohybuje a podle čeho ji vyhodnotit.

V čem plánovat obsah

V čem plánovat obsah

Nástroje pro plánování obsahu jsou nedílnou součástí každého marketéra. Je vám ale určitě jasné, že neexistuje pouze jeden, který by všichni využívali. Připravila jsem pro vás přehled těch nejvyužívanějších se všemi plusy i minusy. Který si po přečteni článku osvojíte vy?

Shluk písmen, nebo precizní texty?

Shluk písmen, nebo precizní texty? Aneb co dostáváte, pokud vám copywriting obstarává ZL

Zdá se to jako banalita, ale čím víc se bavím s klienty, kolegy branďáky a známými, tím víc si všímám, že výstupy od copywriterů jsou stejně rozdílné jako pověstné nebe a dudy. Pojďte se podívat, v jaké kvalitě dostanete texty ode mne a jaká pravidla tlačím i do spolupracujících kolegyň.

Jak probíhá spolupráce se ZL: content workshopy

Jak probíhá spolupráce se ZL: content workshopy

Rozhodli jste se, že i vaše firma si zaslouží skvělé texty a chcete si je psát sami. No jo, ale jak na to? A jak kolegy trochu povzbudit? Zkuste obsahový workshop. Jak vypadá ten v mojí režii, se dozvíte právě tady.

Lidi s velkým srdcem

Mám kolem sebe lidi s velkým ♥

Jestli na něco mám štěstí, tak na lidi kolem mě. Lidi s velkým srdcem. A jedno z těch největších má Martin, zakladatel GULE Food Truck, který zaměstnává lidi s handicapem. Jejich čerstvé tvarohové mini koblížky musí ochutnat každý. I vy! Seznamte se s nimi.

Jak probíhá spolupráce se ZL: copywriting

Jak probíhá spolupráce se ZL: copywriting

Potřebujete copywritera pro textaci webu nebo sociálních sítí? Projděte si celý proces spolupráce se Zdenka Linka. Od oťukání až po hotovou práci. A i když se proces u každého projektu mírně liší, společné mají 3 základní pilíře: profesionalitu, kvalitu a partnerství.

Forejtek Films: Jeden z nejhezčích projektů. A taky nejpoučnějších

Forejtek Films: Jeden z nejhezčích projektů. A taky nejpoučnějších

B2B neznámená Boring to Boring. Znamená velké i malé příběhy, emoce a krásu. Všechno dohromady jsem zažila u textování webu Forejtek Films. Byl to jeden z nejhezčích a nejpoučnějších projektů. A celý náš společný příběh si můžete už nyní přečíst.

Proč doopravdy nechcete psát?

Proč doopravdy nechcete psát?

Ruku na srdce – Co je ten hlavní důvod, proč nechcete psát? Na workshopech mi účastníci nejčastěji odpoví STRACH. Strach, že to nebude dobré, nedej bůh, že to někdo okomentuje. Zatočte se strachem a začněte psát. Mám pro vás řešení. Tak honem na něj.

Jak být originální

Jak být originální

Tohle už někdo vymyslel. Tu frázi už někdo napsal. Ano, stává se to velmi často. Ale co když vám řeknu, že být originální zvládne opravdu každý... včetně vás?! Otevřete si tento článek, ve kterém zjistíte, proč i vy dokážete být originální.

O čem se v podnikání nemluví: únava

O čem se v podnikání nemluví: únava

Úspěch, vzrůstající byznys, v očích druhých podnikatel s miliony na účtě. Každé pozlátko má svoji druhou stranu. I v podnikání. Tou stranou myslím únavu. Stav, se kterým nikdo nepočítá a který se nikomu nevyhne. Jak s tím bojovat? Podívejte se na mé postřehy.

404 – B2B not found

404 – B2B not found

B2B marketing se tolik od B2C marketingu neliší. Používá stejné metriky, nástroje i zákonitosti. Přesto to nejsou jednovaječná dvojčata a B2B má své odlišnosti. Jaké to jsou a jak s nimi pracovat se dozvíte v tomto článku.

Proč moc nevěřím na čísla a proč občas příprava textů trvá

Proč moc nevěřím na čísla a proč občas příprava textů trvá

Měřit měřitelné je v pořádku. Měřit neměřitelné už tak moc v pořádku není. Jenže, firmy občas mají tendence měřit úplně všechno. Pojďte se podívat na to, jaká čísla by vás měla zajímat a jaká naopak nechat být. Protože příprava textů vezme mnohem víc, než byste mohli čekat.

Copywriting je víc než pouhé skládání písmenek za sebe

Copywriting je víc než pouhé skládání písmenek za sebe

Copywriter opravdu jen neskládá písmenka za sebe. Jak poznáte kvalitního copywritera? Co vše by měl umět? Projděte si menší checklist, abyste při výběru toho správného copywritera nešlápli vedle.

Jak se zrodila Zdenka Linka

Jak se zrodila Zdenka Linka

Zrodila se Zdenka Linka, B2B copywriterka. Jak už tomu ale bývá, cesta ke copywritingu byla mnohem delší a trnitější než jsem předpokládala. K podnikání jsem se dostala v tu nejméně vhodnou chvíli. Tipněte si, jakou práci jsem dělala před copywritingem. A svojí domněnku si ověřte...

Tvořit obsah je výsada, nikoli povinnost

Tvořit obsah je výsada, nikoli povinnost

Tvořím obsah, protože musím! A kdo to řekl? LinkedIn guru nebo statistiky? Ať to byl kdokoliv, neposlouchejte ho. Obsah máte tvořit pro zákazníka, ne pro sebe nebo algoritmus. Přestaňte z tvorby obsahu dělat povinnost a osvojte si zásadu 3I.

Recyklace obsahu: tvořte rychleji a chytřeji

Recyklace obsahu: tvořte rychleji a chytřeji

Recyklujte, recyklujte a recyklujte. Obsah i odpad. Společně ale v novém článku probereme, proč recyklovat obsah, jak vám může pomoci a především, co vše se dá z jedné myšlenky vykouzlit. Pojďme na to.

Když je image víc než obsah

Když je image víc než obsah

Image je víc než obsah. Je to dobře? Určitě je vám jasné, že pokud o tom píšu, není. Jak tedy poznat, kdy obsah zůstal mílovými kroky za image? Je to mnohem snazší, než si dovedete představit. Vybavujete si někoho, kdo je této myšlenky krásnou ukázkou?

Vždyť je tam přelepk!

Vždyť je tam přelepk!

Autorská slepota je vědecky dokázána. Nejedné firmě udělala ve výstupu paseku. Pokud v tom umíte chodit, uděláte z přelepku nástroj pro další komunikaci. Jak nad autorskou slepotou vyzrát jsem vám sepsala do miničlánku.

B2B marketing: v dlouhodobosti je síla

B2B marketing: v dlouhodobosti je síla

B2B marketing je specifický. Jeho dlouhodobý charakter je pro mnoho firem překvapivý. Co se mi v praxi osvědčilo, aby B2B firmy měly skvělé výsledky a jak dlouho trvá cesta zákazníka k nákupu se dozvíte v tomto marketingovém okénku.

Google Dokumenty nebo Word? Souboj titánů z pohledu copywritera

Google Dokumenty nebo Word? Souboj titánů z pohledu copywritera

Jeden miluje Google, druhý Microsoft. Každý má ale tu svoji pravdu. Souboj titánů jsem se tak rozhodla rozštípnout já svými zkušenostmi copywritera. Podívejte se, kdo se stal vítězem. Myslím, že vás tento výsledek překvapí.

Marketing je všude. I když jdete na rande

Marketing je všude. I když jdete na rande

Co má společného rande a brand? Tonalitu, vizuál, branding i PR. Vysvětlení těchto pojmů tak nikdy nebylo jednodušší. Osvojte si základy marketingu srozumitelnou formou.

„To si děláš p**el!!!“

„To si děláš p**el!!!“

Vyplavené emoce a slova, která nikdy neměla opustit ústa. Děje se to každému z nás. A kdo říká že ne, ten žije v zenu, který mu můžeme závidět. I mě to dostihlo, a tak jsem pro vás sepsala 5 kroků, které vám rozhodně pomohou. Stejně jako mně. No, podívejte se sami.

Kreativní proces copywriterův

Kreativní proces copywriterův

Asi jste slyšeli, že správný copywriter musí škrtat. Já tvrdím, že copywriter se občas musí podívat z okna, přečíst knihu v češtině i cizím jazyce a že vymyslet jednu větu je občas zapeklitější než napsat celý článek. Podívejte se se mnou na kreativní proces zblízka.

Jak se připravit na psaní případové studie (pro marketéry i obchodníky)

Jak se připravit na psaní případové studie (pro marketéry i obchodníky)

Sepsaly jsme pro vás 6 bodů, které při psaní případové studie nesmíte podcenit. Jakmile si každý z nich osvojíte a dodržíte, můžeme vám zaručit, že případová studie bude mít úplně vše. Kromě výhrad.

Lions Live 2020 - marketingové trendy i osobní rozvoj. Zadarmo a online

Lions Live 2020 - marketingové trendy i osobní rozvoj. Zadarmo a online

Jestli něco prospěšného přinesla pandemie, tak změnu chování lidí. Objevila se lidskost i tam, kde by se nejméně očekávala. Jak zamávala tato znovuobjevená vlastnost s marketingem a leadershipem se dozvíte v tomto článku z Lions Live 2020.

Omyl malých rozpočtů - studie The effectiveness code

Omyl malých rozpočtů - studie The effectiveness code

Krátkodobé kampaně nenahradí dlouhodobé budování značky. Přesto firmy od na první pohled levnějšího řešení neustoupí. Pokud sami počítáte každou korunu, tento článek vám ukáže, jak to s tou efektivitou marketingových kampaní ve skutečnosti je. A věřím, že se budete divit...

Content marketing - ta správná žížala pro vaše ryby

Content marketing - ta správná žížala pro vaše ryby

Zaujmout zákazníka můžete několika způsoby. Už dávno to není jen text a obrázek. Prozkoumejte a osvojte si možnosti obsahového marketingu. Důležité je jedno – chytit a dostat až na břeh. Tento článek vám s obsahovým rybařením pomůže.

Další čtyři vychytávky pro lepší život u počítače

Další čtyři vychytávky pro lepší život u počítače

Další vychytávky pro vaši práci, které byste rozhodně na svém počítači měli mít. Seznamte se s našimi #musthave. Věříme, že minimálně jeden budete používat.

B2B Marketing Days 2019: Konečně echt B2B konference

B2B Marketing Days 2019: Konečně echt B2B konference

Někdy stačí vystoupit z komfortní zóny a překročit (své) hranice. Až se budete rozhodovat, na jaký marketingový festival se vydat, tady máte ode mě jeden malý tip. Přečtěte si mé postřehy z B2B Marketing Days 2019.

Čtyři vychytávky nejen pro markeťáky

Čtyři vychytávky nejen pro markeťáky

Přinášíme vám 4 vychytávky, bez kterých se rozhodně neobejdete. Zlepšíte si skills, time-management a zatočíte s prokrastinací. Inspirujte se tímto krátkým článkem.

Tajemství úspěšného copywritera

Tajemství úspěšného copywritera

Co je to velké tajemství každého úspěšného copywritera? Napište si svůj tip na papír... a nahlédněte do pracovny každého psavce. Možná budete překvapeni, že ke skvělým textům stačí tak málo.

Boj za rovnoprávnost žen na Marketing Festivalu

Boj za rovnoprávnost žen na Marketing Festivalu

Spokojenější ženy budou chtít dosáhnout vyšších cílů. Cesta však nejsou kvóty určující zastoupení žen. Co s tím má společného Marketing Festival 2019? Více, než byste čekali. Přesvědčte se sami.

Jak změnit marketing z „ti, co tisknou vánoční přání“ na „ti, co nám pomáhají v byznysu“

Jak změnit marketing z „ti, co tisknou vánoční přání“ na „ti, co nám pomáhají v byznysu“

Lidé z marketingu se musí ušpinit. A nemyslíme zrovna kávou či svačinou u počítače. Zvedněte marketingové oddělení ze židlí a vezměte jej do středu všeho dění. Proč? To si nyní přečtěte.